hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > مناظره | پزشکیان: من تانک و نقطه‌زن و لاف‌زن نیستم

مناظره | پزشکیان: من تانک و نقطه‌زن و لاف‌زن نیستم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برجام یک مزیتی بود که دولت گذشته ایجاد کرد؛ اما نگذاشتند و دعوا سر این است که به اسم چه کسی تمام شود.

این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری در جمع بندی سخنان خود گفت: در این زمان فرصت برای جواب دادن ۴ نفر به یک نفر و ۵ دقیقه در مقابل ٢٠ دقیقه را ندارم، امیدوارم برادران تا پایان بمانند تا اشکالی نداشته باشد.

وی ادامه داد: مردم عزیز ایران، مبنای سیاست خارجی من همان اصل حکمت، عزت و مصلحت است اما این اصول سه گانه با سایر نامزدها متفاوت ‌است، من حکمت و مصلحت را وسیله‌ای برای رسیدن به عزت می‌دانم و عزت را در بهبود زندگی شما جستجو می‌کنم. برای من سیاست خارجی یعنی هم ارتقای جایگاه و امنیت ایران در جهان و هم تامین رفاه و آسایش برای تک تک ایرانیان. سیاست خارجی را فرصتی برای داخل کشور می‌دانم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من سیاست خارجی را توقف موج مهاجرت و ایجاد تشویق برای ماندن در دل جوانان می‌دانم. من می‌خواهم والدین ایرانی هر نوروز در کنار فرزندان و نوه‌هایشان باشند و خاطرات شیرین بسازند نه اینکه پشت پنجره‌های سرد تبلت و موبایل‌ها دستی تکان دهند و در سکوت تنهایی و دلتنگی بمانند.

پزشکیان گفت: سیاست خارجی در دولت من فرو نشاندن موج مهاجرت و فراهم کردن بازگشت ایرانیان خارج از کشور به وطن است، برای ثبات اقتصادی و آرامش روانی برای ایرانیان می‌خواهم و تلاش می‌کنم ایرانیان بدون اضطراب بتوانند برای زندگی خود برنامه‌ریزی کند.

پزشکیان در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ای مردم دوست داشتنی! من تانک نیستم! من نقطه‌زن و لاف‌زن نیستم! من خاک پای مردم ایران، من مسعود پزشکیان هستم.

 

منبع: etemadonline-664627

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد